Kompletny przewodnik po Google Search Console

Jak eksperci SEO wykorzystują GSC do badań nad konkurencją i skutecznych kampanii

Google Search Console to bezpłatna usługa internetowa, która zapewnia  przydatne informacje o wydajności i widoczności ich witryny w wyszukiwarce Google podczas pozycjonowania strony www.

W rezultacie GSC jest potężnym i ważnym narzędziem dla agencji SEO, które chcą monitorować strony www w Google.

Google Search Console (GSC) to bezpłatna usługa internetowa udostępniana przez Google, która dostarcza cennych informacji na temat wyników Twojej witryny w wyszukiwarce Google. Może być używany do generowania raportów na temat tego, jak dobrze Twoja witryna radzi sobie w wynikach wyszukiwania, diagnozowania problemów z indeksowaniem i nie tylko.

Google Search Console dla Firm w 2017 r.

Google Search Console to feruje narzędzia ułatwiające zarządzanie i monitorowanie obecności witryny w Google, takie jak zrzekanie się linków lub blokowanie złośliwych adresów IP.

Konsola Google Search  pozwala użytkownikom monitorować statystyki ich witryn w wynikach pozycjonowania, uzyskać wgląd w to, jak mogą być postrzegane przez Google oraz diagnozować wszelkie problemy, które mogą wpłynąć na ich pozycję w rankingu.

Dane zawarte w raportach mogą pomóc w podejmowaniu decyzji o tym, jakie treści należy traktować priorytetowo w witrynie i które słowa kluczowe generują ruch z pozycjonowania strony.

 

Śledzenie słów kluczowych w Google Search Console

Google Search Console zawiera informacje o zapytaniach, które doprowadziły użytkowników do Twojej witryny i co zrobili, gdy tam byli.

Możliwe jest analiza słów kluczowych, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarce Google dla Twojej witryny. Śledzenie słów kluczowych w Google Search Console informuje, ile razy Twoje słowa kluczowe zostały użyte, gdzie zostały użyte i jaki jest ich aktualny ranking.