Pozycjonowanie sklepów Łódź
Strategie pozycjonowania sklepów internetowych są różne. Jeśli masz duży budżet i ambicje konkurowania z największymi markami, powinieneś wybrać pozycjonowanie globalne.
Jednak jeśli zaczynasz przygodę e-commerce, powinieneś skupić się na wynikach z niszy Twojej branży. Łatwiej osiągać wyniki, które pozwalają sprzedawać oraz są znacznie tańsze.
Niszą Twojej branży może być bardzo wąska kategoria, którą opiszesz w taki sposób, że trafisz do Google pod frazy kluczowe long tail. Są to frazy kluczowe, które cechuje duża szczegółowość i konkretność zapytania.
Fraza ogólna: buty sportowe
Fraza long tail: buty sportowe adidas X71i czarne
W pierwszym przykładzie ktoś szuka pozycjonowanego sklepu internetowego, który ma wszystkie modele butów, ale intencja użytkownika to nadal wybór odpowiedniego produktu. W drugim przypadku ktoś jest już zdecydowany na konkretną parę butów.
Pozycjonowanie sklepów Łódź - nie odbiega od tego z Kielc, Częstochowy czy innego miasta. Rywalizujemy ze sklepami pod niszowe frazy kluczowe, które generują przede wszystkim sprzedaż produktów, a nie ruch organiczny.