Pozycjonowanie stron Łódź

Wiesz, dlaczego Google cieszy się tak dużym zaufaniem użytkowników?

Ponieważ dostarcza trafne informacje w swojej liście wyszukiwania. Algorytm Google ocenia witryny i stwierdza czy dana strona może znajdować się na określonej pozycji. Pozycja w Google zależy od tego jak bardzo odpowiadasz kryteriom.

Cały proces podnoszenia pozycji polega na ulepszaniu Twojej witryny. Główne czynniki pozycjonujace stronę internetową to:

  1. Wartościowa treść.
  2. Wysoka jakość witryny (optymalizacja, szybkość, bezpieczeństwo).
  3. Autorytet wśród innych domen (linki prowadzące do Twojej witryny).

 

Pozycjonowanie Łódź | Agencja SEO

Pozycjonowanie sklepów Łódź

Strategie pozycjonowania sklepów internetowych są różne. Jeśli masz duży budżet i ambicje konkurowania z największymi markami, powinieneś wybrać pozycjonowanie globalne.

Jednak jeśli zaczynasz przygodę e-commerce, powinieneś skupić się na wynikach z niszy Twojej branży. Łatwiej osiągać wyniki, które pozwalają sprzedawać oraz są znacznie tańsze.

Niszą Twojej branży może być bardzo wąska kategoria, którą opiszesz w taki sposób, że trafisz do Google pod frazy kluczowe long tail. Są to frazy kluczowe, które cechuje duża szczegółowość i konkretność zapytania.

Fraza ogólna: buty sportowe
Fraza long tail: buty sportowe adidas X71i czarne

W pierwszym przykładzie ktoś szuka pozycjonowanego sklepu internetowego, który ma wszystkie modele butów, ale intencja użytkownika to nadal wybór odpowiedniego produktu. W drugim przypadku ktoś jest już zdecydowany na konkretną parę butów.

Pozycjonowanie sklepów Łódź - nie odbiega od tego z Kielc, Częstochowy czy innego miasta. Rywalizujemy ze sklepami pod niszowe frazy kluczowe, które generują przede wszystkim sprzedaż produktów, a nie ruch organiczny.

Pozycjonowanie lokalne Łódź

Internet jest niezwykle wielki. Konkurencja sprzedająca te same produkty lub usługi jest dostępna dla wszystkich po wpisaniu odpowiednich słów kluczowych. Więc jaką strategię pozycjonowania wybrać?

Jeśli Twoja firma, to mały lokalny biznes nie walcz ze wszystkimi w internecie o pozycje. Wystarczy, że będziesz widoczny w Google na frazy z lokalnego rynku. Zalety pozycjonowania lokalnego to przede wszystkim mniejsze koszty kampanii pozycjonowania oraz szybsze efekty.

Pozycjonowanie regionalne opiera się na wyszukaniu fraz kluczowych, które wiążą się z miastem prowadzenia działalności. W dużych miastach może być to dzielnica.

Efekty pozycjonowania lokalnego widoczne są nawet w ciągu jednego miesiąca. Wszystko zależy od tego jak dobra jest Twoja strona.

Jeśli masz pytania napisz do nas!